Blog

#

TO11 sprawdzonych sposobów na poprawę Waszego życia seksualnego

  • 18 października 2021
  • 0
Transformacje fizyczne, którym poddawane jest twoje ciało wraz z wiekiem, mają również duży wpływ na twoją seksualność. Spadający poziom hormonów i zmiany w funkcjonowaniu neurologicznym i krążeniowym mogą prowadzić do problemów seksualnych, takich jak zaburzenia erekcji lub ból pochwy.
 
Takie zmiany fizyczne często oznaczają, że intensywność młodzieńczego seksu może ustąpić miejsca bardziej stonowanym odpowiedziom w trakcie środkowego i późniejszego życia. Ale emocjonalne produkty uboczne dojrzałości - zwiększona pewność siebie, lepsze umiejętności komunikacyjne i zmniejszenie zahamowań - może pomóc stworzyć bogatsze, bardziej zniuansowane, a ostatecznie satysfakcjonujące doświadczenie seksualne. Jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z pełnego potencjału późniejszego życia seksualnego. Rozumiejąc kluczowe fizyczne i emocjonalne elementy, które leżą u podstaw satysfakcjonującego seksu, można lepiej radzić sobie z problemami, jeśli one się pojawią.
 
Leczenie problemów seksualnych jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Rewolucyjne leki i profesjonalni seks-terapeuci są tam, jeśli ich potrzebujesz. Ale możesz być w stanie rozwiązać drobne problemy seksualne poprzez dokonanie kilku zmian w swoim stylu kochania. Oto kilka rzeczy, których możesz spróbować w domu.

1. Wykształć się. Wiele dobrych materiałów samopomocowych jest dostępnych dla każdego rodzaju problemów seksualnych. Przeglądaj Internet lub lokalną księgarnię, wybierz kilka materiałów, które odnoszą się do Ciebie i wykorzystaj je, aby pomóc Tobie i Twojemu partnerowi lepiej poznać ten problem. Jeśli bezpośrednia rozmowa jest zbyt trudna, Ty i Twój partner możecie podkreślić fragmenty, które szczególnie Ci się podobają i pokazać je sobie nawzajem.

2. Daj sobie czas. Wraz z wiekiem Twoje reakcje seksualne spowalniają. Ty i Twój partner możecie zwiększyć swoje szanse na sukces poprzez znalezienie spokojnego, wygodnego, pozbawionego zakłóceń środowiska do uprawiania seksu. Zrozum również, że zmiany fizyczne w twoim ciele oznaczają, że będziesz potrzebować więcej czasu, aby się obudzić i osiągnąć orgazm. Kiedy myślisz o tym, spędzanie większej ilości czasu na uprawianiu seksu nie jest złe; praca z tymi fizycznymi potrzebami w swojej rutynie miłosnej może otworzyć drzwi do nowego rodzaju doświadczeń seksualnych.

3. Używaj lubrykantu. Często suchość pochwy, która zaczyna się w perimenopauzie można łatwo skorygować za pomocą płynów i żeli smarujących. Używaj ich swobodnie, aby uniknąć bolesnego seksu - problem, który może snowball do flagging libido i rosnące napięcie związku. Gdy środki smarne przestają działać, należy omówić z lekarzem inne możliwości.
 
4. Zachowaj czułość fizyczną. Nawet jeśli jesteś zmęczona, spięta lub zdenerwowana tym problemem, angażowanie się w całowanie i przytulanie jest niezbędne do utrzymania emocjonalnej i fizycznej więzi.
 
5. Ćwiczyć dotykanie. Techniki skupienia zmysłów, których używają seks-terapeuci, mogą pomóc Ci przywrócić fizyczną intymność bez odczuwania presji. Wiele książek o samopomocy i filmów edukacyjnych oferuje wariacje na temat tych ćwiczeń. Możesz również poprosić swojego partnera, aby dotknął cię w taki sposób, w jaki chciałbyś, aby był dotykany. Da Ci to lepsze poczucie, jak dużego nacisku, od delikatnego do stanowczego, powinieneś użyć.
 
6. Spróbuj różnych pozycji. Rozwijanie repertuaru różnych pozycji seksualnych nie tylko dodaje zainteresowania do kochania, ale może również pomóc w przezwyciężeniu problemów. Na przykład, zwiększona stymulacja do punktu G, która pojawia się, gdy mężczyzna wchodzi na swoją partnerkę od tyłu, może pomóc kobiecie osiągnąć orgazm.
 
7. Zapiszcie swoje fantazje. To ćwiczenie może pomóc Ci odkryć możliwe aktywności, które Twoim zdaniem mogą być podniecające dla Ciebie lub Twojej partnerki. Spróbuj pomyśleć o doświadczeniu lub filmie, który Cię pobudził, a następnie podziel się swoją pamięcią z partnerem. To jest szczególnie pomocne dla ludzi z niską chęcią.
 
8. Trenuj mięśnie Kegla. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mogą poprawić swoją sprawność seksualną, wykonując swoje mięśnie dna miednicy. Aby wykonać te ćwiczenia, dokręcić mięśni, które będą używane, jeśli starał się zatrzymać mocz w połowie strumienia. Wstrzymaj skurcz na dwie lub trzy sekundy, a następnie zwolnij. Powtórz 10 razy. Spróbuj zrobić pięć zestawów dziennie. Ćwiczenia te możesz wykonywać w dowolnym miejscu - podczas jazdy samochodem, siedząc przy biurku lub stojąc w kolejce do kasy. W domu kobiety mogą używać ciężarków pochwowych, aby zwiększyć opór mięśni. Porozmawiaj z lekarzem lub terapeutą seksualnym o tym, gdzie je zdobyć i jak ich używać.
 
9. Spróbuj się zrelaksować. Zrób coś kojącego razem przed uprawianiem seksu, np. zagraj w grę lub wyjdź na miłą kolację. Albo spróbuj technik relaksacyjnych, takich jak głębokie ćwiczenia oddechowe lub joga.
 
10.Użyj wibratora. To urządzenie może pomóc kobiecie dowiedzieć się o jej własnej reakcji seksualnej i pozwolić jej pokazać jej partnera, co lubi.
 
11. Nie poddawaj się. Jeśli żaden z Twoich wysiłków nie wydaje się działać, nie trać nadziei. Twój lekarz może często ustalić przyczynę Twojego problemu seksualnego i może być w stanie określić skuteczne leczenie. Może on również skontaktować Cię z seks-terapeutą, który pomoże Ci zbadać problemy, które mogą stać na drodze do spełnienia życia seksualnego.
 

Komentarze (0)