Zdrowie seksualne

#

8 naturalnych sposobów, aby chronić swoją erekcję

  • 8 października 2021
  • 0

Podczas gdy większość ludzi kojarzy problemy z erekcją (ED) z podeszłym wiekiem, istnieje wiele czynników, które mogą wpływać na zdolność do utrzymania erekcji.

Należą do nich dieta, procent tkanki tłuszczowej, ciśnienie krwi i poziom męskich hormonów płciowych.

Na szczęście, większość czynników jest pod Twoją kontrolą. Dzięki temu możesz podjąć kroki, aby zapobiec zaburzeniom erekcji i uniknąć leków.

Mamy wymienione osiem naturalnych sposobów, aby poprawić swoje erekcje i uniknąć ED. Wszystkie są łatwe do wdrożenia i można je połączyć ze zdrowym stylem życia.

Utrzymuj zdrową wagę ciała

Otyłość i nadwaga mogą negatywnie wpłynąć na Twoją zdolność do uprawiania normalnego seksu. Otyłość jest ściśle powiązana z poważnymi problemami zdrowotnymi, takimi jak cukrzyca. Cukrzyca może uszkodzić nerwy otaczające penisa i zatrzymać erekcje.

Cukrzyca może powodować zaburzenia erekcji. To dlatego, że wspólne zabiegi ED, takie jak Viagra i Cialis może nie działać dla osób z cukrzycą. Badanie z 1999 roku wykazało, że Viagra tylko 56 procent mężczyzn z cukrzycą, którzy mieli zaburzenia erekcji doświadczyli poprawy.

Najlepszym sposobem na zarządzanie swoją wagą jest zwracanie na nią bacznej uwagi i dążenie do utrzymania zdrowej wagi dla swojego typu ciała. Utrzymanie zdrowej wagi jest ważne dla ogólnego stanu zdrowia.

Sildenafil OnlinePrzygotuj się na wszystko, albo odzyskaj swoje pieniądze. SildenafilZaplanuj wizytę

Wysokie ciśnienie krwi jest ściśle powiązane z ED, prawdopodobnie z powodu niekorzystnego wpływu, jaki może mieć na naczynia krwionośne.

Jeśli jesteś zdrowy, nie ma powodu, by martwić się o swoje ciśnienie krwi. Ważne jest jednak, aby regularnie je kontrolować. Należy porozmawiać z lekarzem, jeśli ciśnienie krwi wykracza poza normalny zakres.

Lekko podwyższone ciśnienie krwi można obniżyć poprzez wprowadzenie niewielkich zmian w stylu życia i diecie. Istnieje wiele leków, które mogą obniżyć ciśnienie krwi lub poprawić stan zdrowia tętnic.

Dobrym wyborem jest dieta bogata w owoce i warzywa, a także pożywne produkty.

Silny, niezawodny przepływ krwi jest niezbędny dla erekcji. Te same pokarmy, które mogą zatykać tętnice lub uszkadzać serce, mogą również wpływać na jakość erekcji.

Specjaliści medyczni często uważają, że zaburzenia erekcji są oznaką choroby serca.

Problemy z erekcją mogą być spowodowane przez te same pokarmy, które powodują choroby serca. Jeśli masz obawy dotyczące ED, unikaj wysokokalorycznych, tuczących pokarmów, takich jak pizza, hamburgery i smażone kurczaki.

Zdrowe, pożywne jedzenie jest ważne. Badanie z 2010 r. wykazało, że mężczyźni, którzy stosują dietę śródziemnomorską, rzadziej doświadczają zaburzeń erekcji. Dzieje się tak dlatego, że jest ona bogata w pełne ziarna, ryby i inne owoce i warzywa, ale uboga w czerwone mięso.

Włącz ćwiczenia aerobowe do swojej codziennej rutyny

Ćwiczenia aerobowe, takie jak bieganie, jazda na rowerze i wiosłowanie, mogą poprawić zdrowie serca i zmniejszyć skutki zaburzeń erekcji.

Pięć badań dotyczących ćwiczeń aerobowych i ED zostało przedstawionych w artykule opublikowanym w Ethiopian Journal of Health Science w 2011 roku. Autorzy stwierdzili, że ćwiczenia fizyczne mogą poprawić objawy ED, szczególnie u mężczyzn, którzy ćwiczyli przez dłuższy czas.

W artykule stwierdzono, że trening aerobowy może być skuteczny w leczeniu zaburzeń erekcji u pacjentów z arteriogenną ED. Jest to forma spowodowana słabym dopływem krwi do tętnic. Potrzebne są jednak dalsze badania.

Aby zmniejszyć ryzyko rozwoju ED, nie musisz ćwiczyć godzinami każdego dnia. Wystarczy 15-60 minutowa sesja ćwiczeń sercowo-naczyniowych o umiarkowanej intensywności (np. jogging, chodzenie po pochyłości), aby poprawić zdrowie serca u większości mężczyzn.

Zbadaj poziom testosteronu, który jest niższy niż normalnie

Zaburzenia erekcji mogą być spowodowane niskim poziomem testosteronu. To dlatego, że testosteron odgrywa kluczową rolę w kontroli męskiego popędu płciowego. Niższy poziom testosteronu może prowadzić do mniejszego zainteresowania seksem i słabszych, bardziej spójnych erekcji.

Poziom testosteronu waha się naturalnie w zależności od wielu czynników, w tym diety i poziomu aktywności, a także nawyków dotyczących snu. Obniża się on wraz z wiekiem, a niektóre badania wykazały stopniowy spadek testosteronu w surowicy wraz z wiekiem mężczyzn.

Niski testosteron może również powodować senność, brak napędu umysłowego, utratę mięśni i tłuszczu wokół brzucha, jak również brak zainteresowania aktywnością seksualną.

Proste badanie krwi może łatwo sprawdzić poziom testosteronu. Twój lekarz może być w stanie przepisać różne zabiegi, aby zwiększyć poziom testosteronu i zapobiec hormonalnej ED.

Unikaj palenia papierosów i nikotyny w ogóle

Palenie papierosów może zwiększyć ryzyko rozwoju ED. Może również uszkodzić naczynia krwionośne, które są niezbędne do utrzymania erekcji.

Jeśli palisz, rzucenie palenia może pomóc poprawić swoje erekcje, jak również zmniejszyć szanse na rozwój ED. Rzucenie palenia może również poprawić zdrowie serca, więc warto to rozważyć, nawet jeśli ED nie dotyczy Ciebie.

Co ciekawe, nikotyna jest ściśle powiązana z ED. Oznacza to, że inne metody przyjmowania nikotyny, takie jak vaping lub łatanie nikotyny, mogą nie prowadzić do żadnej poprawy w ED. Na przykład, badanie z 2008 roku wykazało, że nikotyna może zmniejszyć reakcję erekcji podczas stymulacji.

Oznacza to, że rzucenie palenia nie jest najlepszym sposobem na leczenie ED. Ważne jest, aby skupić się i zobowiązać się do zaprzestania konsumpcji nikotyny.

Zmniejsz spożycie alkoholu

Czy pijesz alkohol w weekendy lub w nocy? Jest możliwe, aby zmniejszyć spożycie alkoholu i poprawić swoją zdolność do utrzymania erekcji.

Chociaż alkohol nie jest bezpośrednio związany z ED, osoby cierpiące na uzależnienie od alkoholu są bardziej narażone na wystąpienie jednego lub więcej objawów. Objawy te obejmują niskie pożądanie seksualne, przedwczesny wytrysk i zaburzenia erekcji.

Badanie z 2007 roku wykazało, że spożycie alkoholu było najsilniejszym predyktorem dysfunkcji seksualnych. Sugeruje to, że wyższy poziom spożycia alkoholu może prowadzić do zwiększonego ryzyka ED i niższego pożądania seksualnego.

Rozwiązanie? Umiarkowanie jest kluczem do sukcesu. Zmniejszy to Twoje szanse na rozwój ED i innych problemów związanych z alkoholem, takich jak uszkodzenie wątroby lub utrata pamięci.

Ogranicz spożycie pornografii

Badanie przeprowadzone przez Naval Medical Center w San Diego wykazało, że regularne oglądanie pornografii może prowadzić do zaburzeń erekcji.

Psychologiczny związek między przyjmowaniem pornografii a ED wydaje się być bardziej znaczący niż fizyczny. Wynika to z nowości porno, jak również z możliwości łatwej eskalacji zmieniającej sposób, w jaki mężczyźni (i kobiety wyraźnie nie dotknięte ED), postrzegają aktywność seksualną.

Badania nad związkiem między pornografią, ED i ED są w tej chwili nadal ograniczone. Jednak doniesienia kliniczne i badania, które zostały wykonane do tej pory sugerują, że zaprzestanie oglądania pornografii może często prowadzić do poprawy funkcji seksualnych.

Oglądanie zbyt dużej ilości pornografii może sprawić, że będziesz mniej zainteresowany prawdziwą aktywnością seksualną.

 

Komentarze (0)